Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tíz.

2013.10.12. 16:35

 

"Kizárólag-szigorúan-esküdjetek csak csajoknak" minősítéssel, mert olyan évezredes titokról rántom le a leplet, ami házasságok ezreit hozhatja rendbe, viszont a leggyakrabban alkalmazott elhárító érvet veszi ki nőtársaim szájából, miszerint "Kérlek most hagyjál, fáj a fejem..."

Kezdem az elején.

blogkép10.jpgHát Csajok! Ahogy engem elkapott ez a nyavalya, az halálos volt. Fájt a fejem, orrom csöpögött, eldugult, kapart, és a kedvem olyan, de olyan mélyen a bányászbéka popsija környékén volt, hogy írni sem volt kedvem. Illetve kedvem az még csak-csak, ihlet meg a fasorban.

Az agendámban pirossal körbekarikázva egy viszonylag fontos találkozó időpontja, amit augusztus eleje óta tologattunk, de azt is lemondtam. Belenéztem egy körülöttem ólálkodó tükörbe, és elájultam. Mert szép szín a zöld, de nem ez az árnyalat (Pantone 390, szemek körül Pantone 153, barna karikák). Tudjátok nyilván, hogy vannak barátságok, amik akármilyen szarul is nézel ki, kibírják. Na, ez nem az volt, úgyhogy elegánsan behazudtam valami átlátszót, és kúráltam magam ezerrel.

És természetesen kerestem a tudományos megoldást arra, hogy legközelebb hogyan ne kerüljek ugyanebbe a szituba (immunrendszer erősítés), vagy ha már elkapott, mert valaki kedvesen az orcámba tüsszentett, akkor miképp tudom minimalizálni a károkat.

Alaptermészetemből fakadóan olyan vagyok, mint egy bulldog. Ezt a hasonlatot a "kislányom" mondta kedvesen, de tényleg. Az ő olvasatában a "kedves arcú" kutyus állhatatosságot, kitartást és egy csipetnyi agressziót jelképez. Ergo, ez egy bók.

Nos, addig keresgéltem a neten, kutattam a gyógymódok között, míg megleltem az "Igazit"! Én hiszek a C-vitaminban, a kalapkúrában, a mézben és a mézes pálinkában, de ha tudományos érvek szólnak amellett, hogy betegen is szexelni kell, hát én inkább ez utóbbit választom. Most figyuzzatok:

"A Duke Egyetem egyik tanulmánya szerint azok az emberek, akiknek évente legalább 200 orgazmusuk van, jobb egészségi állapotnak örvendenek az átlagnál, és legalább hat évvel néznek ki fiatalabbnak, mit társaik. A "megfiatalodás" nem függ össze sem a nemmel, sem pedig a tényleges korral, az egészségi állapotban beállt javulás pedig klinikailag igazolható."

Hát nem maga a tökély? Hát nem erre a bűntudatoldó, felelősségelhárító mondatra várunk évek óta? Hát az orvos mondta... Nincs is kedvem hozzá, de tudjátok, muszáj...

A cikk szerint az orgazmus ugyanis az életenergia egyik forrása: mivel endorfin-felszabadulással jár, oldja a stresszt, erősíti az immunrendszert, és az élet szinte minden területére jótékony hatást gyakorol. Képes a fejfájás csökkentésére, a megfázás és más betegségek tüneteinek javítására. Ennélfogva minél több orgazmust élünk át, annál erősebbé válik a szervezetünk, különösen, ha tudatosan immunerősítésre használjuk a gyönyört.

Királyságos überkirály!!!

"Gyakran gondolunk úgy az orgazmusra - folytatódik a tudományos levezetés -, mint aminek előidézéséhez "kedv, ráhangolódás" szükséges, ergo nem megy parancsra. De mi történne, ha fejfájás, nátha vagy éppen reumatikus fájdalmak kezelésére, terápiaszerűen alkalmaznánk?"

Nanáááááá!!! Nem mondom, elég szokatlan módja az alternatív gyógyításnak, ugyanakkor bizonyára nem teszünk vele rosszat, Csajok. Gyors számolásba kezdtem: 200 orgazmus évente annyit jelent, mint 3,85 (majdnem 4) hetente. Menni fog.

Jóóó, tudom. Míg egyesek el sem tudják képzelni, hogy miként fogják teljesíteni, mások rávágják, hogy hiszen ez kevés! Úgy vélem, hogy mi, nők ugyanakkor előnyben vagyunk a férfiakkal szemben; ha elég gyakorlottan állunk a témához, egy alkalommal letudható akár az egész heti adag. A pasik viszont orrba-szájba maszturbálnak (bocsi a képzavarért), úgyhogy ne aggódjatok!

A tamáskodók leszerelése érdekében még annyit tennék hozzá, hogy az orgazmusaink száma teljesen független attól, hogy párkapcsolatban élünk-e, vagy sem. Mert mindenki maga felelős a maga gyönyöréért... Kérem, nézzünk már körül egy jobb szexshopban (álruha, paróka, napszemüveg), és vizsgálódjunk kedvünkre. Olyan hiperkütyük léteznek már, amik bőven meghaladják egyik-másik hímnemű képességeit. És egy minőségi szerszám beszerzésére ritkán adódik a mostaninál jobb alkalom:

1) a Skatt megmondta,

2) "Nem akarlak megfertőzni az influenzával, Drágám!"

3) "Csak hogy teljesíteni tudjuk a négyet..."

A fenti tudományos értekezésnek a legnagyobb hátulütője viszont az, hogy a továbbiakban nem hivatkozhatunk a fejfájásunkra. "Tényleg fáj, Drágám? Akkor mulasszuk el talán egy kiadós aktussal… Tudod, endorfin..."

blogkép10c.jpg

Búcsúzóul annyit, hogy a közelmúltban egy frissen facsart gyümölcs-csoda mellett elbeszélgettem egy fiatalemberrel. Személyesen akkor találkoztunk először, és hamar a korunkra terelődött a szó. Nyilván csak kivételesen udvarias férfiakkal vagyok hajlandó együtt turmixozni, úgyhogy a story nem biztos, hogy kellően hiteles, bár a férfiembernek nem volt oka hízelgésre. És amikor a konkrét számot kezdtem el firtatni, rávágta, hogy nyilván egyidősek vagyunk. Kedveseim, pont hét évvel vagyok idősebb nála. Visszaszámolva, hogyaszonygya: ha a 200 az 6 év, akkor a 7 év az mennyi is?

Na, ez stimmel legalább.

 

Üdv: Skatt

 

Forrás: utebenecke.de

Fotó: http://www.huffingtonpost.com/andrea-pino/the-second-rape_b_3655062.html

A bejegyzés trackback címe:

https://skattdiva.blog.hu/api/trackback/id/tr605565133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása